U vostru carruchju è vuitu!
I dentisti anu una larga varietà di materiali à a so dispusizione per fà restaurazioni. Sicondu u casu, ponu optà per materiali compositi o ceramichi.
Oghje, a ceramica dentale hà guadagnatu assai pupularità per via di e so proprietà estetiche. In ogni casu, a restaurazione ceramica implica l'usu di machini speciali per artighjanu.
Trà questi materiali ceramichi, zirconia hè una di l'opzioni più populari è versatili. Offre una resistenza eccezziunale è proprietà ottiche.
Inoltre, i blocchi di zirconia dentale ponu esse processati nantu à una fresatrice.
Cum'è u nome suggerisce, un bloccu di zirconia dentale hè un pezzu solidu di zirconia. Stu bloccu hè utilizatu per creà diversi tipi di risturazioni nantu à una fresatrice.
Zirconia hè un materiale ceramicu creatu dopu l'ossidazione chimica di zircone. Questu risultatu in un materiale senza metalli chì pussede un culore simili à un dente naturali.
Per trasfurmà un bloccu di zirconia in una restaurazione, u dentistu hà solu à mette in una fresatrice. A macchina hè poi caricata cù u disignu di a risturazione creata digitale nantu à u software CAD. Dopu, a macchina principia a fresatura è a usura di u bloccu di zirconia dentale.
Stu prucessu forma u bloccu in a restaurazione desiderata. In seguitu, u dentistu pò caccià a macchina per pulisce è cimenta nantu à u dente.
WhatsApp noi