A maiò parte di i pazienti volenu ottene un surrisu perfettamente allinatu cù denti brillanti. Tuttavia, micca tutti sò furtunati di nasce cù un surrisu perfettu. Per furtuna, stu prublema pò esse risolta cù trattamentu ortodonticu.
Ch'ella sia aduprata solu per rinfurzà l'aspettu di u paci o curregge una maloclusione chì provoca dolore o prublemi orali, u trattamentu ortodonticu pò migliurà a cundizione di u paci.
Tuttavia, unu di i svantaghji più prominenti di i trattamenti ortodontici sò prublemi estetichi in tuttu u trattamentu. I prucessi ortodontici implicanu l'usu di diversi apparecchi nantu à i denti per parechji mesi. Sti apparecchi sò generalmente fatti di metallu. Per quessa, sò antiestetiche è assai notevuli mentre parlanu o surrisu.
Tuttavia, stu prublema pò esse risolta usendu parentesi ceramichi invece di a so contrapartita metallica.
I brackets di ceramica ortodontica sò apparecchi speciali chì sò usati per allineà i denti. Sò stati sviluppati cum'è una contramisura à u prublema esteticu chì i pazienti sperimentanu in tuttu u trattamentu ortodonticu.
L'ortodonzia ceramica sò apparecchi chjuchi è quadrati chì u dentistu o l'ortodontista ligami à a superficia frontale di i denti. Sò fatti di materiale ceramicu invece di metallu. In u risultatu, sò bianchi è s'assumiglia à u culore di l'esmalte di i denti. Questu li rende menu notevuli è esteticamente piacevuli.
In ogni casu, u dentista hà sempre bisognu di usà un filu metallicu, bande molari, è giarrettiere ortodontiche per allineà efficacemente i denti. Questu pò compromette ligeramente l'estetica di u paziente. In ogni casu, hè sempre menu notu chè u trattamentu cù parentesi metalliche.
L'unica diffarenza trà i brackets di metalli è di ceramica hè u culore. E duie alternative sò essenzialmente listessi, ma fatti di materiali diversi.
I brackets in ceramica ortodontica anu meccanismi identici à i brackets metallichi.
Dunque, fora di u so aspettu, e duie opzioni sò capaci di ottene i stessi risultati in u stessu tempu.
U dentista deve esse realizatu una valutazione approfondita di u casu per risolve in modu efficiente una malocclusione cù brackets in ceramica ortodontica. A pianificazione di u casu hè fatta per mezu di un studiu radiugraficu, mudelli dentali di u paziente, è e fotografie.
Una volta pronta, u dentista ligami i brackets in ceramica ortodontica à l'aspettu buccale di ogni dente. Questu hè fatta cù resina composta. Inoltre, i brackets deve esse posti in a parte media di i denti.
Dopu, i brackets di ceramica sò cunnessi attraversu un filu di metallu.
Stu applicà a prissioni à i denti è li face à spustà è realign in a pusizioni pruposta. Inoltre, u dentista pò cuntrullà quantu pressione è forza sò applicati à i denti.
In tuttu u trattamentu, u dentista esegue l'aghjustamenti periodichi per assicurà chì i brackets funzionanu in u modu desideratu, ottenendu un surrisu perfettamente allinatu à a fine di u trattamentu.