Prucedure multiple di laboratoriu dentale necessitanu u riscaldamentu di diversi elementi, cum'è strumenti di cera è metalli. Questu aiuta u praticante à furmà a cera in a manera desiderata. Permette ancu di aghjunghje più cera di modellazione induve serà necessariu.
Tuttavia, per fà cusì, u dentista o u tecnicu di laboratoriu deve avè una fonte affidabile di calore o focu. Fortunatamente, un bruciatore di bunsen di laboratoriu dentale offre un metudu sicuru per ottene abbastanza focu per scaldà strumenti è cera rapidamente è efficacemente.
Cosa hè un bruciatore di bunsen di laboratoriu dentale?
Un bruciatore di bunsen di laboratoriu dentale hè un dispositivu simile à una torcia chì emette una fiamma cuntrullata. Stu dispusitivu hè destinatu à esse usatu per prucedure di laboratoriu dentale.
A maiò parte di i bruciatori di bunsen di laboratori dentali utilizanu gasu naturale cum'è fonte di u focu. Hanu una cunnessione per mette una piccula buttiglia di gas. Sta cunnessione hà un sistema di sicurità chì impedisce a fuga di gas. Per quessa, ponu esse usatu in un ambiente chjusu o una stanza chjuca senza risichi.
I bruciatori Bunsen sò generalmente integrati cù un sistema di cuntrollu. Stu sistema permette à u praticante di regulà a fiamma è u calore. Cusì, u praticante pò avè un megliu cuntrollu mentre esegue a prucedura.
I bruciatori di bunsen di laboratoriu dentale ponu esse apparecchi chjuchi o medius. Sò ancu portatili. Questu li rende ideali per avè in l'uffiziu dentale o in u laboratoriu, postu chì u praticante pò metteli liberamente in ogni locu.