Quandu si tratta di restaurazioni dentali, i dentisti ponu confià in diversi tipi di materiali è prucessi. Tuttavia, i ristaurazioni dentali ponu esse divisu in dui gruppi: restaurazione diretta è restaurazione indiretta.
A restaurazione diretta hè un tipu frequente di prucedura chì u dentista esegue direttamente nantu à u dente in a cavità orale.
À u cuntrariu, i ristaurazioni indiretti sò creati fora di a bocca è poi ligatu à u dente. Questi restauri sò generalmente fatti in un laboratoriu dentale. Per quessa, u prucessu implica piglià una impressione dentale è cera u mudellu dentale.
I praticanti anu diverse arnesi pensati per sculpite a cera in a forma chì a restaurazione hè destinata à avè. Tuttavia, un cuteddu di cera dentale hè una di e so megliu opzioni per fà sculture precise.
Cosa hè un cuteddu di cera dentale?
Un cuteddu di cera dentale hè un strumentu cuncepitu per intaglià a cera.
Hè utilizatu per furmà a cera nantu à un mudellu dentale è fà chì pare u dente naturali o a restaurazione prevista. Stu mudellu di cera pò esse usatu per creà a risturazione finale attraversu una pressa, una macchina d'iniezione o una centrifuga.
Ci sò parechji tippi di coltelli di cera dentale. I culteddi tradiziunali sò fatti di un pezzu longu di metallu è un manicu di lignu. U pezzu di metallu hè robustu è resistente, chì permette à u praticante di realizà diverse prucedure fora di a scultura di cera.
Tuttavia, i suluzioni cuntempuranee anu purtatu à u sviluppu di i culteddi di cera elettrica. Questi apparecchi muderni utilizanu l'electricità per scaldà a punta di u cuteddu. Per quessa, facendu più faciule per i pratichi di sculpite a cera è dà più precisione è cuntrollu di a scultura.
Cume Funziona un Cutiddu di Cera Elettrica?
I culteddi di cera elettrici sò custituiti da un manicu è una punta intercambiabile.
Stu tipu di cuteddu hè alimentatu da l'electricità. Stu cultellu hè cunnessu à una unità di cuntrollu cù una bateria in l'internu. Quandu hè accesa, a bateria furnisce un currente elettricu chì riscalda a punta di metallo di u dispusitivu.
Inoltre, sti dispusitivi venenu cù cunsiglii intercambiabili chì pussede diverse dimensioni è forme. Questu aiuta u praticante à fà sculture di cera più cumplesse è intricate. Dunque, permettenu di creà restaurazioni chì pareanu esattamente cum'è un dente naturali.
Cosa hè adupratu?
U cuteddu di cera dentale hè pensatu per creà rapprisintazioni di cera precisa di u dente naturali. Queste rapprisintazioni di cera deve esse assai simili à l'altri denti, postu chì sò usati per cast o craft the restauration.
L'usi più frequenti per i coltelli di cera dentale includenu i seguenti:
● Faccette in cera
● Corone dentale e ceratura di ponti
● Restaurazione intarsia / onlay
Hè indispensabile sapè chì sti culteddi anu manicu còmode è ergonomicu. Questu permette à i pratichi di travaglià cunfortu senza ferite e mani da u sindromu di u carpale.