U vostru carruchju è vuitu!
Per fà a maiò parte di i tipi di protesi, u tecnicu di u laboratoriu dentale hà bisognu di creà un moldu di a restaurazione prevista. Questu hè generalmente fattu cù cera.
Dopu chì u praticante hà creatu un mudellu di cera per a risturazione prevista, u gypsum o a petra sò generalmente versati per ottene un moldu. Stu moldu hè allora chinu cù un materiale specializatu, cum'è acrilicu, ceramica o metale.
In ogni casu, prima di fà, a cera deve esse eliminata sanu per lascià u spaziu per u materiale.
Ancu s'ellu ci sò diversi metudi per sguassà a cera, un furnace di burnout dentale offre a megliu suluzione.
Cum'è u nome suggerisce, un furnace di burnout dentale hè un fornu speciale chì brusgia tutta a cera da un cast.
Il s'agit d'une machine simple et de taille moyenne qui réchauffe tout ce qui se trouve à l'intérieur. Sta macchina pussede una piccula porta chì mantene u calore in l'internu mentre hè attivatu. Inoltre, a temperatura interna pò spessu ghjunghje à 1100 ° C - 1200 ° C secondu u mudellu di furnace di burnout dentale.
Tuttavia, e superfici di burnout dentale anu uni pochi di buttoni chì ponu esse utilizati per cuntrullà a temperatura è u timer.
Tuttavia, sti machini ùn sò micca solu usati per sguassà a cera. Puderanu ancu esse usatu per precalentà u crucible per strutture metalliche. Dunque, rende u prucessu più veloce è migliurà u flussu di travagliu.
WhatsApp noi