U vostru carruchju è vuitu!
I ristaurazioni dentali è e protesi dentali anu evolutu annantu à l'anni. A gamma di materiali dispunibuli hà aumentatu, è a so qualità hè megliu.
Oghje, a porcellana hè diventata unu di i migliori materiali quandu si tratta di creà restaurazioni altamente estetiche. Inoltre, e porcellane rinfurzate ponu esse aduprate per fabricà corone è ponti senza metalli. Pò esse ancu usatu per creà veneers chì imitanu u riflessu di a luce naturale di u dente.
A causa di e so proprietà fisiche, a porcellana dentale precisa un furnace di porcellana dentale per trasfurmà u materiale in una restaurazione.
Un furnace di porcellana dentale hè una macchina specializata chì i tecnichi di laboratoriu utilizanu per processà a porcellana dentale.
Hè custituitu da una camera di coccia refrattaria chì si riscalda per preparà a porcellana. Inoltre, sta camera crea un effettu di vacuum per processà a porcellana.
I forni di porcellana dentale sò furnuti cù fan internu chì aiutanu à cuntrullà a temperatura. Questi ventilatori sò indispensabili perchè impediscenu ogni dannu chì puderia accade per u surriscaldamentu.
A macchina hè ancu dotata di un pannellu di cuntrollu. Questu permette à u tecnicu di u laboratoriu di cuntrullà i paràmetri di a macchina, cum'è u timer è a temperatura.
Infine, pussede una piattaforma induve a porcellana hè posta. Di solitu, sta piattaforma s'alza per entra in u furnace direttamente nantu à questu.
WhatsApp noi