Una lampada di disinfezione UV hè u megliu modu per mantene l'uffiziu dentale pulito è liberu di batteri.
Per assicurà a sicurità di ogni paziente è prevene a contaminazione incruciata, u dentista deve assicurà chì tutti l'instrumenti sò sterili prima di usà. In ogni casu, i battìri ponu ancu esse in l'aria è stà suspesi in l'aria per minuti o ore.
Inoltre, u handpiece è altri apparecchi dentali emettenu sprays. Questu aiuta a bacteria per viaghjà da a bocca di u paci à l'ambiente di l'uffiziu dentale.
Fortunatamente, i lampi di disinfezione UV ponu eliminà qualsiasi bacteria in l'aria in l'uffiziu dentale. Dunque, impediscenu di infettà u dentistu è altri pazienti.
Cosa hè una lampada di disinfezione UV
Una lampada di disinfezione UV hè un dispositivu chì emette luce UV-C per tumbà i batteri. Quandu si accende, funziona cum'è una lampada tradiziunale. In ogni casu, emette una lumera germicida invece di luce regulare.
Sò grandi dispusitivi chì aiutanu à disinfettà l'uffiziu dentale. Tuttavia, i luci UV ponu esse dannusu per l'omu. Per quessa, i lampi di disinfezione UV deve esse usatu cun prudenza.
Certi tipi di lampade di disinfezione UV emettenu ancu ozonu per aiutà à migliurà i risultati.
Cumu travagliu?
A lampa di disinfezione UV emette luce UV-C. Questa lunghezza d'onda provoca una reazione fotochimica chì uccide i batteri. In cunseguenza, hà un effettu germicida.
Quandu i battìri chì flottanu in l'aria entranu in cuntattu cù a luce, a reazione hè iniziata, è a bacteria morse istantaneamente. Dunque, sguassate di qualsiasi bacteria chì venenu à traversu a lampada.