U travagliu in a cavità orale ùn hè micca sempre un travagliu faciule. U dentista è l'igienista dentale deve trattà cù parechji aspetti chì complicanu e prucedure, cum'è i denti, u so locu, a saliva, a lingua è a visibilità.
Parechji di quelli aspetti ponu esse difficili di cuntrullà. Tuttavia, a visibilità pò esse facilmente migliurata cù uni pochi di aghjustamenti à l'unità dentale.
lu unità dentali sò dotati di una lampada dentale chì illumina a cavità orale. Sfurtunatamente, a cavità orale hè un locu scuru è a luci unità regulare ùn hè spessu micca abbastanza per ottene una visibilità propria.
Tuttavia, stu prublema pò esse risolta cù una luce LED di sedia dentale.
Una luce LED di sedia dentale hè una versione rinfurzata di a luce regulare in una unità dentale. Cum'è u nome suggerisce, sti lampi sò dotati di lampadine LED per una visibilità rinfurzata.
Queste luci sò muntate nantu à un latu di l'unità dentale. Sò attaccati à l'unità attraversu un bracciu verticale. Inoltre, un bracciu horizontale hè cunnessu à questu bracciu. Questu permette à u dentistu di spustà a testa di a lampada à vuluntà in ogni pusizioni.
A lampa pussede un manicu cunfortu per pusà facilmente a lampada è dirige a luce versu induve hè necessariu.
lu sedia dentale A luce LED hà un sistema di cerniera chì impedisce chì si move involontariamente dopu esse postu in a pusizione ghjusta.
Infine, sicondu u mudellu, a luce pò esse attivata da un interruttore in a testa di a lampada o u pedale di l'unità dentale. Tuttavia, certi mudelli cuntempuranei sò integrati cù un sensor infrared. Questu permette à u praticante per attivà a luce senza toccu alcun interruttore o buttone.
L'illuminazione LED di a sedia dentale offre una visibilità megliu per via di a qualità di a luce. Queste lampade emettenu una luce bianca putente chì permette à u praticante di osservà più ditaglii cà cù una luce di sedia regulare.
Ancu sti luci sò più putenti, ùn emettenu micca calore.
Ci hè parechje vantaghji di l'usu di una sedia dentale LED, cum'è:
● Visibilità mejorata: i luci LED sò più putenti cà i luci regulari. Illuminanu megliu a cavità orale è permettenu à u praticante di osservà i dettagli minuscoli.
● Fatica di l'ochji ridutta: U praticante ùn hà micca bisognu di fucalizza tantu in un locu unicu mentre travaglia. L'illuminazione eccezziunale permette à u dentistu di travaglià senza soffre di fatigue oculare.
● Longa vita di vita: i luci LED anu una vita più longa. Per quessa, u dentista ùn hà micca bisognu di rimpiazzà i lampadini cusì spessu.