Parechji tipi di restaurazioni dentali necessitanu esse disignati nantu à un mudellu di cera. Questu hè spessu u casu per veneers ceramichi, restaurazioni inlay / onlay, è restaurazioni protesi, cum'è curone è ponti.
Di solitu, i dentisti utilizanu questi mudelli di cera per creà mock-ups è restaurazioni acriliche tempuranee.
U prucessu di cuncepimentu di sti restaurazioni di cera implica tradizionalmente riscalda un strumentu metallicu cù u focu. L'attellu hè tandu usatu per intaglià a cera. Stu prucessu pò esse lentu, postu chì l'instrumentu deve esse riscaldatu constantemente.
Tuttavia, una cera elettrica di laboratoriu dentale rende u prucessu tutale più veloce è faciule.
Una cera elettrica di laboratoriu dentale hè un dispusitivu specializatu in manu chì funziona cum'è un strumentu di scultura.
U dispusitivu usa l'electricità per scaldà a punta di a manu. Per quessa, aiutendu u praticante à sculpite è forma a cera cun facilità.
U handpiece hè cunnessu à una unità di cuntrollu chì permette à l'utilizatore per aghjustà i paràmetri. Questu permette à u praticante di sceglie a temperatura ghjusta.
In u risultatu, u praticante pò eseguisce a cera più precisamente.
U waxer elettricu di laboratoriu dentale pò ancu esse equipatu di diverse punte per ottene più precisione.
Infine, u dispusitivu hè pensatu per scaldà a punta rapidamente. Per quessa, migliurà u flussu di travagliu postu chì ùn ci hè bisognu di aspittà finu à chì si riscalda.