U vostru carruchju è vuitu!
I trattamenti prostodontici sò diventati a suluzione perfetta per ogni paziente chì hà persu unu o parechji denti. Questi trattamenti prosthetic permettenu à u paziente di manghjà è di parlà nurmale.
Cum'è cù parechje altre opzioni di trattamentu, e protesi dentali sò creati in un laboratoriu dentale. Sò generalmente fatti di materiali diffirenti, cum'è acrilicu, ceramica è metalli.
Sfurtunatamente, in ocasioni, ponu esse prublemi significativi cù i cumpunenti metallichi di e protesi. Tuttavia, sti prublemi ponu esse risolti da un tecnicu di laboratoriu dentale cù un saldatore dentale.
Un saldatore di punti dentali hè una macchina chì permette à i tecnichi di laboratoriu di risolve i prublemi ligati à l'elementi metallici in restaurazioni protesi.
A macchina pussede una unità di cuntrollu chì regula l'intensità di u saldatore. Un picculu dispusitivu di manu hè cunnessu à a unità di cuntrollu.
U dispusitivu pussedi una punta chì si riscalda per i currenti elettrici. Inoltre, ci sò parechje punte pensate per saldare diversi tipi di metalli.
Di solitu, i saldatori di punti dentali venenu cù un elettrodu di cobre è una punta di saldatura di carbone. Tuttavia, ponu esse equipati di diversi elettrodi per saldare titaniu, cobalt-chrome è oru.
Certi saldatori dentali sò dotati di un pedale. Questu permette à u tecnicu di u laboratoriu per attivà u saldatore cù u pede invece di e mani.
U saldatore di punti dentali permette di risolve i prublemi nantu à a struttura metallica di corone è ponti. Permette ancu à u praticante di riscalda è riparà l'apparecchi ortodontici.
WhatsApp noi