Strumenti rotanti sò u fundamentu di ogni pratica dentale. Permettenu à u dentistu di sguassà cavità è restaurazioni lucidati. Tradizionalmente, i mutori dentali sò cuncepiti per esse guidati da l'aria, chì deve esse cunnessi à i tubi in l'unità dentale per esse attivati.
Tuttavia, e versioni cuntempuranee sò alimentati da l'electricità. Questu furnisce un megliu torque è putenza. Inoltre, l'utilizatore pò aghjustà sti paràmetri cù a casella di cuntrollu. Questu permette un usu più precisu.
Un mutore elettricu dentale hè un dispositivu manuale chì opera da un mecanismu elettricu. Puderà eseguisce e stesse funzioni cum'è un mutore regulare di l'aria. Tuttavia, ùn hè micca bisognu di una unità dentale per operare. Dunque, u praticante pò aduprà sia in un uffiziu dentale sia in un ambiente di laboratoriu dentale.
U dentistu pò aghjunghje a manu dritta è un contra-angulu à u mutore elettricu. Questu modu, hè pussibule di realizà una larga varietà di prucessi.
sviluppi:
U mutore elettricu dentale hè cuncepitu cù tecnulugia high-end. Offre diversi benefici, cum'è:
● Meno rumore:
U mutore elettricu dentale produce menu rumore cà u so omu normale. Questu migliurà l'esperienza di i pazienti.
● Più cunfortu è precisione:
Questa versione vibra menu. In u risultatu, u praticante pò avè più precisione mentre l'utilizanu à l'internu è fora di a bocca.
● coppia più alta:
U mutore elettricu offre un torque più altu, facendu più efficace quandu si taglia.