U vostru carruchju è vuitu!
L'acrilico hè un materiale assai utilizatu in i laboratorii dentali. Per via di a so versatilità è di i diversi culori è sfumature dispunibuli, l'acrilicu hè diventatu u materiale di scelta per curone è ponti pruvisorii. Hè ancu utilizatu per dentures rigulari è cum'è a basa per dentures parziali removable.
In ogni casu, ancu s'è stu materiale hè abbastanza versatile, u tecnicu di u laboratoriu deve assicurà chì a risturazione o a protesi cunforma cù e proprietà estetiche necessarie per esse usate nantu à a bocca.
Fortunatamente, un pote di pressione dentale pò furnisce u toccu finale à qualsiasi restaurazione acrilica.
Un pote di pressione dentale hè un dispositivu specializatu cuncepitu per rinfurzà alcune di e proprietà di l'acrilicu.
Sti dispusitivi vedenu è funzionanu in modu simili à una pignatta di pressione regulare. Permettenu à u praticante di realizà un prucessu chjamatu curazione di pressione.
A curazione di pressione hè un prucessu induve pressioni elevate sò aduprate per mudificà e proprietà di l'acrilicu. Per quessa, aiuta à l'acrilicu per ottene una stabilità di culore longu. Inoltre, elimina ogni porosità chì l'acrilicu puderia avè.
Quandu u coperchiu di a pignatta di pressione dentale hè chjusu, crea un segellu perfettu di l'airlock.
Quandu u dispusitivu hè accesa, a pressione interna aumenta, furnisce l'effettu desideratu nantu à a restaurazione acrilica.
Inoltre, u praticante pò aghjustà u tempu, a pressione è u calore per un risultatu più prevedibile è cuntrullatu.
WhatsApp noi