U vostru carruchju è vuitu!
A pratica dentale cuntempuranea hè inclinata versu a preservazione di i denti è l'usu di metudi preventivi per evità, se pussibule, trattamenti estensivi è invasivi. In ogni casu, se un dente hè severamente danatu, u dentista ùn hà micca solu opcione ma di estrarlu.
Per fà una estrazione di denti, u dentista necessita di diversi strumenti è apparecchi, cum'è l'elevatori dentali è l'anesthesia. In ogni casu, trà a larga varietà di arnesi dispunibili, i forcipi dentali sò indispensabili è insustituibili.
Forcipi dentali sò arnesi grossi è robusti usati per mantene un dente è estrae. Sembranu simili à pinze. In ogni casu, a punta di l'instrumentu hè pensata per adattà perfettamente à u collu di a corona di u dente.
Forcipi dentali sò fatti di acciaio inox. Tuttavia, certi mudelli anu carburu di tungstenu in a so cumpusizioni. Questi materiali trasformanu i forcipi in strumenti affidabili chì ùn si romperanu micca quandu e forze pesanti sò applicate. Inoltre, ùn anu micca erode ancu dopu un cuntattu constante cù saliva, sangue, acqua o altre sustanzi di purificazione.
Questi arnesi ponu esse sterilizzati in un autoclave è sterilizzatore di calore seccu. Per quessa, sò sanu sanu sanu à aduprà in i prucessi d'estrazzioni di denti chirurgici. Tuttavia, u dentista o l'igienista dentale deve assicurassi di lavà bè prima di sterilizà. A pinza dentale ùn deve micca avè macchie di sangue prima di mette in l'internu Sterilizatore Autoclave. Altrimenti, u prucessu di sterilizazione pò esse cumprumessi.
Ogni pinza dentale hè cumpostu di trè parti:
● Maniglia (parte inattiva):
U manicu hè a parte induve u dentista tene u strumentu. Hè custituitu di dui bracci dritti è paralleli. In certi mudelli, unu di i braccia hà una punta curva. Questu furnisce supportu è stabilità per u pinky finger mentre tene a pinza.
A parte interna di i manichi hà una superficia liscia. Tuttavia, a parte esterna di i manichi hè serrated. Questu furnisce una presa megliu, una pusizioni più còmuda, una fiducia più altu durante i prucessi chirurgici, è impedisce chì i forcipi slipping accidentalmente.
● Beccu (parti attiva):
U beccu hè a parte chì tene u dente. Hè pensatu per afferrarà intornu à a corona di u dente. A forma di u beccu varieghja secondu u mudellu di pinza è u dente chì hè destinatu à estrattà.
U beccu di a pinza anteriore hà una superficia arrotondata è liscia. Intantu, i forcipi di denti posteriori ponu avè una punta punta per afferrarà intornu à a furcazione di u dente.
● Cerniera:
A cerniera cunnetta u manicu cù u beccu. Permette à u dentistu di apre è chjude u beccu di pinza dentale mentre esegue l'estrazione di denti.
Forcipi dentali venenu in diverse forme sicondu u dente per quale sò stati pensati.
Forcipi maxillari tendenu à avè un beccu drittu per i denti anteriori. Tuttavia, hè ligeramente curvatu per i denti posteriori.
Forcipi mandibulari anu un beccu angulatu chì permette à u dentistu di mantene in modu sicuru i denti più bassi.
WhatsApp noi