A sterilizazione hè unu di i prucessi più essenziali in ogni pratica dentale. I batteri ponu esse truvati in ogni locu, è a bocca umana hè cumpletamente cuperta cun elli. Ancu s'è a maiò parte di i batteri di a bocca sò innocu è favurevuli per u corpu, certi batteri dannosi ponu sempre reside in a cavità orale.
Questi batteri dannosi ponu facilmente sparghje à un strumentu dentale à u cuntattu. Inoltre, i batteri ponu migrà à un altru òspite se u dentistu usa u stessu strumentu senza disinfettazione è sterilizazione propria.
Fortunatamente, i pulitori ultrasonici ponu fà u prucessu più faciule è più efficace.
Un pulitore ultrasonicu hè un dispositivu specializatu chì u dentista o l'igienista dentale pò aduprà per disinfettà strumenti prima di sterilizazione.
U pulitore ultrasonicu hè custituitu da un dispositivu cum'è scatula pienu di una suluzione di pulizia. Per usà, u praticante deve mette i strumenti à l'internu è immerse completamente in a suluzione disinfettante.
Una volta attivatu, u pulitore ultrasonicu emette onde ultrasoniche putenti è veloci. Queste onde creanu milioni di bolle minuscule intornu à l'instrumentu chì splode à u cuntattu.
Questa putente microsplosione pulisce accuratamente l'instrumenti, sguassate ogni detritu o residuu biologicu chì puderia esse attaccatu à elli, cum'è sangue è saliva.
U pulitore ultrasonicu ùn sterilizza micca i strumenti. Disinfetta è lascia i strumenti pronti per esse posti in un dispositivu di sterilizazione, cum'è un autoclave. Inoltre, l'instrumentu deve esse lavatu per caccià ogni disinfettante sopra.