Ogni restaurazione dentale deve esse pulita finu à ottene a superficia liscia di un statu naturali di l'aspettu dentale. Questu hè ancu applicà à e restaurazioni dentali artighjanali in laboratori dentali.
Prima di rinvià a restaurazione à u dentista, u tecnicu di laboratoriu assicura chì hè perfettamenti lucidatu. Ancu se a lucidatura di a risturazione hè assai efficace, l'usu di sabbiatura dentale hè vitale per ottene i risultati desiderati. Inoltre, i sabbiatori ùn solu migliurà l'aspettu esteticu di a risturazione, ma ancu a forza di aderenza.
Una sabbiatrice dentale hè una macchina di laboratoriu utilizata per lucidare restaurazioni indiretti. Sta macchina hè particularmente utile in i casi di ceramica.
A macchina hè custituita da un dispositivu simile à una penna chì agisce cum'è una bocca. Stu dispusitivu pussede un tank chì u tecnicu carica cù i media di lucidatura. I media in u tank pò esse o grana di carburu di silicone, oxidu d'aluminiu, o perle di vetru. Indipendentemente da i media utilizati, u sandblaster dentale pò migliurà a so efficacità è furnisce risultati eccezziunali.
U blast media hè espulsu cù alta pressione attraversu a bocca di u dispusitivu direttamente in a restaurazione.
A maiò parte di i sandblasters dentali sò integrati cù una scatula protettiva o una copertura. In questu casu, a bocca hè situata à l'internu di a tappa.
A tappa protettiva hè perfettamenti chjusa è impedisce à u grit di scappà è ferite u tecnicu di u laboratoriu. Inoltre, pussede una finestra chjara in cima. U praticante usa sta finestra per vede in modu sicuru ciò chì face.
Inoltre, a scatula hà un paru di buchi attaccati à i guanti di prutezzione. U praticante hà solu sbulicà e mani à traversu i buchi per mette i guanti è pigliate a sabbiatrice.
A maiò parte di i sandblasters dentali sò guidati à l'aria. Adupranu l'aria pressurizzata per attivà è spray i media blaster. Sti dispusitivi ponu esse cunnessi à l'unità dentale.
Tuttavia, i sandblasters cù a funzione di cupertura protettiva pò esse usata liberamente senza a unità dentale. U dispusitivu vene cun un pedale integratu chì permette à u praticante di attivà cù u pede.
U sabbiatore dentale hà duie funzioni principali:
● Lucidatura:
L'aria pressurizzata è u granu eliminanu i picculi imperfezioni superficiali. Dunque, lascendu una superficia liscia è pulita.
● Migliurà l'aderenza:
A forza di ligame hè unu di l'elementi cruciali per u successu di trattamentu. Tuttavia, i sistemi di ligame sò suscettibili à parechji fatturi, è i dettagli minusculi ponu influenzà a so efficacità.
U sabbiatore dentale permette à u tecnicu di u laboratoriu di sguassà tutte e particelle nantu à a restaurazione ceramica lasciata dopu à u prucessu di colata. Scorre tutte l'interferenza chì puderia esse trà u dente è a risturazione.
Inoltre, crea lacrimi microscòpichi chì l'agente di bonding aduprate per aghjunghje più fermamente à a restaurazione.