A pratica dentale implica parechji passi è prucessi destinati à migliurà a cundizione di salute orale di u paziente. Inoltre, sò pensati per assicurà a sicurità di u paziente. Tuttavia, micca tutti sti passi sò fatti in bocca.
Unu di i passi o elementi più vitali in ogni pratica dentale hè u prucessu di sterilizazione. Questu hè l'unicu metudu dispunibule per prevene infizzioni incruciate trà i pazienti.
A sterilizazione assicura di tumbà ogni bacteria da a bocca di u paziente chì puderia esse attaccata à un strumentu dentale. Questu impedisce chì i batteri stranieri ghjunghjenu à un paziente sfarente attraversu strumenti contaminati.
Ancu s'è a sterilizazione pò esse fatta da diversi metudi, l'autoclave hè statu pruvatu à esse u metudu più efficace è affidabile.
Un sterilizzatore autoclave hè una macchina chì usa vapore d'acqua per tumbà i batteri da a superficia di l'instrumenti dentali.
Hè custituitu da una grande camera induve u dentista o l'igienista dentale pò mette i strumenti in l'internu. Questa camera hè tandu strettu sigillata, impediscendu chì qualcosa entre o esce.
U sterilizzatore in autoclave funziona à 250 - 275 ° F (120 - 135 ° C). Questa hè a temperatura necessaria per denaturalizà in modu efficace a barriera di prutezione di i batteri. Per quessa, risultatu in a so morte è lassannu i strumenti sterili.
Inoltre, u tempu di operazione deve esse circa 15-30 minuti. Inoltre, u tempu di u ciculu di sterilizazione dipende da a temperatura di l'autoclave.
Tuttavia, u praticante deve aspittà trà 20 - 40 minuti dopu chì u ciculu di sterilizazione hè cumpletu. Questu hè necessariu per i strumenti per siccà è rinfriscà.
L'autoclave sterilizzatore pussede camere piene d'acqua. Questi dipositi d'acqua sò cunnessi à a camera principale per via di cundutti.
Quandu u ciculu di l'autoclave hè iniziatu, l'acqua si riscalda è si trasforma in vapore. Stu vapore ghjunghje à a camera principale, induve eleva a temperatura. Inoltre, a pressione in a camera aumenta, chì migliurà u prucessu di sterilizazione.
Quandu u ciculu di sterilizazione hè cumpletu, a temperatura in a camera diminuisce è righjunghji a temperatura di l'ambienti. Dopu chì stu ciculu di rinfrescamentu hè cumpletu, u praticante pò apre a porta di l'autoclave in modu sicuru per caccià i strumenti sterili.
L'autoclave pò esse calibratu per travaglià à a temperatura desiderata. Inoltre, pussede indicatori à l'esterno chì mostranu a pressione è u calore in a camera principale. Hà ancu indicatori chì mostranu u ciculu attuale.
Quandu a porta di l'autoclave di l'autoclave si chjude, crea un ambiente perfettamente sigillatu. À l'internu, a macchina righjunghji temperature è pressioni elevate. Per quessa, hè vitale per ùn apre a porta finu à chì u ciculu di rinfrescante hè finitu. Altrimenti, u calore pò scappà è causà ferite severi à a persona chì hà apertu a porta.
Inoltre, tutti i strumenti devenu esse posti in sacchetti o imballaggi speciali prima di mette in l'autoclave.
Questu impedisce à i strumenti di contaminazione dopu avè cacciatu da u sterilizzatore.